Sprzedajesz “majątek”? Rozszerz ofertę o grupową życiówkę

Przedstawiamy tekst, który pojawił się w Gazecie Ubezpieczeniowej nr 46 (918). Tematem artykułu jest sprzedaż grupowego ubezpieczenia na życie i wnikające z tego korzyści dla agenta.

Zachęcamy do zapoznania się z treścią artykułu – do przeczytania tutaj.

Ubezpieczenia na życie to jeden z trudniejszych produktów, jakie w ofercie może mieć agent. Sprzedaż życiówki wymaga zaangażowania, dobrej znajomości złożonych produktów i często pogłębionego kontaktu z klientem. Stąd widoczny staje się podział na agentów sprzedających ubezpieczenia majątkowe i życiowe. Czy zatem agent, który na co dzień zajmuje się głównie ubezpieczeniami majątkowymi, jest w stanie uczynić z polis życiowych zauważalne, stałe źródło przychodu? Zdecydowanie tak, a najlepszym przykładem może być sukces, z jakim swoją grupę otwartą sprzedaje Alwis & Secura.

Udostępnij artykuł

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *