Prawdziwy lider nie boi się mieć w swoim otoczeniu lepszych od siebie – wywiad z Panem Michałem Cabajem z Signal Iduna

Redakcja: Odpowiada Pan w firmie SIGNAL IDUNA za sprzedaż ubezpieczeń. Praca w ubezpieczenia to dla Pana nowość czy może awans ?

Michał Cabaj: Z branżą ubezpieczeniową jestem związany od kilku lat. W SIGNAL IDUNA zajmowałem się organizacją sprzedaży, teraz powierzono mi funkcję kierowania biurem sprzedaży ubezpieczeń.

R: Czy ubezpieczenia ochronne w SIGNAL IDUNA to ważna linia biznesu?

MC: Ubezpieczenia ochronne to istotna linia biznesu i ważny kierunek w naszej działalności. SIGNAL IDUNA stawia na ubezpieczenia na życie, zdrowotne i turystyczne.

R: Gdzie w tym plasuje się Alwis&Secura jako Wasz Agent, do tego oferujący produkt „skrojony na potrzeby swoich klientów”?

MC: Rynek ubezpieczeniowy w Polsce nie jest łatwy, tym bardziej cieszy nas fakt, iż zdobyliśmy zaufanie takiego partnera jak Alwis&Secura. Jest to dla nas bardzo ważny i wymagający partner. Stale zaskakuje nas nowymi pomysłami, szukamy wspólnie lepszych rozwiązań. Produkty, które Alwis&Secura proponuje swoim klientom zostały stworzone na podstawie wzajemnych ustaleń. Współpraca Alwis&Secura i SIGNAL IDUNA, oparta na zaufaniu, przynosi dla obu stron największe korzyści.

R: W czym się to przykładowo wyraża?

MC: W otwartości w wzajemnych relacjach. W rzetelności realizacji wspólnych ustaleń. W odpowiedzialności za podjęte zobowiązania. To dobry partner, posiadający doświadczenie we współpracy z pośrednikami, klientami. W Alwis&Secura znaleźliśmy partnera posiadającego kilkuset przygotowanych merytorycznie współpracowników. Produkt ubezpieczenie na życie – grupa otwarta, który powstał na podstawie wzajemnych ustaleń, idealnie pasuje do sprzedaży przez OFWCA i Agentów sprzedających głównie ubezpieczenia majątkowe. Prosta forma zawarcia ubezpieczenia, a reszta jest załatwiana przez Alwis&Secura i SIGNAL IDUNA. Pośrednik otrzymuje dobry produkt ochronny dla swojego klienta, my zapewniamy serwis, obsługę oraz dobrą prowizję.

R: Czym ten produkt wyróżnia się z pośród innych dostępnych na rynku

MC: Postawiliśmy na jakość Produktu, który można dostosować do zróżnicowanych potrzeb klientów, proponujemy wiele wariantów ubezpieczenia, elastyczność w doborze odpowiedniego poziomu sumy ubezpieczenia, bardzo dobry serwis, szybki proces likwidacji szkód. Miejsca na rynku jest bardzo dużo i starczy dla wszystkich.

R: I co dalej?

MC: Będziemy dalej pogłębiać naszą współpracę, doskonalić produkt rozwijać sprzedaż. Analizujemy rynek, jesteśmy otwarci na potrzeby runku, inwestujemy w nowe rozwiązania technologiczne. Niezmienna pozostaje nasza filozofia „We take care” – troszczymy się. Naszym celem jest utwierdzenie osób, iż dokonały słusznego wyboru decydując się na SIGNAL IDUNA.

R: SIGNAL IDUNA zaprzestała sprzedaży/oferowania ubezpieczeń majątkowych. Na czym się teraz koncentrujecie? Chyba nie tylko na ubezpieczeniach ochronnych? Co Pan jako „główny sprzedawca” chce i może zaoferować klientom i pośrednikom?

MC: Skupiamy się na liniach biznesowych o największym potencjale. Rezygnacja ze sprzedaży ubezpieczeń majątkowych nie dotyczy ubezpieczeń NNW, które nadal będziemy mieli w swojej ofercie sprzedażowej i w które nadal będziemy inwestować.
Chcemy skupić się na ubezpieczeniach życiowych i rozwijać linię ubezpieczeń zdrowotnych. Rozważamy możliwość wprowadzenia sprzedaży ubezpieczeń zdrowotnych w formie grupy otwartej. Obecnie produkt znajduje się w fazie testów.
Tutaj także możemy liczyć na Alwis&Secura i jego doświadczoną kadrę.

Udostępnij artykuł

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *